zondag 22 januari 2012

RSS feed


Zojuist heb ik mij eens verdiept in het RSS feed gebeuren.
En ik ben om... dit is nou echt handig.
Raar eigenlijk dat het nog relatief onbekend is. Ik heb me niet ingehouden en heb alle sites toegevoegd waarvan ik weet dat ze regelmatig iets te melden hebben wat mij interesseert. Echter vergeet ik ze ook nog wel eens te checken omdat ik blijf hangen op een onzin site met genante foto's van beroemde mensen, zoals deze dame die ooit mijn heldin was:


Die sites hoef ik niet toe te voegen want dat is dagelijkse kost waar ik mijzelf na hard werken en studeren even mee ontspan.
Jammer dat ik dan onnodig blijf hangen en altijd weer vergeet wat ik echt leuk vind.
Nou ik ga ervan uit dat deze dagen voorbij zijn, ik ga gewoon naar Google reader en dankzij de feeders kan ik mijzelf voeden met informatie waar ik wijzer van wordt.

Dit simpele icoontje ga ik heel groot maken bij ons in de organisatie.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten