zondag 22 januari 2012

Over Blogger software

Voor mijn opleiding ben ik terechtgekomen op de site 23-archiefdingen. De opdracht was om een aantal dingen uit te werken.
Ding 2 is de opdracht om een blog te maken op Blogger.com
De volgende opdracht is deze: Schrijf een blogpost met je bevindingen over de weblogsoftware waar je voor gekozen heb.

Ik heb gekozen voor Blogger.com.
Een goede keus denk ik, want de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik geen andere software heb geprobeerd.
Maar het gemak waar ik deze weblog mee heb aangemaakt spreekt mij erg aan.
Gemak is denk ik het uitgangspunt is geweest voor de ontwikkelaars van deze software.

Ik vind het allemaal zo goed te doen, dat ik er over zit te denken om mijn schoonvader (eigenwijs en ongeduldig) kennis te laten maken met deze software.
Kan hij alles van de wekelijkse bezoeken van zijn kleinkind delen met de hele familie. 

Ik heb gekozen voor een eenvoudig sjabloon en dat ziet er strak en helder uit

Als ik nog wat tijd over heb, ga ik eens kijken of de lay out nog wat kan personaliseren.
Maar zoals aangegeven voel ik me bij deze heldere lay out ook erg op mijn gemak.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten